8-мі класи
Українська мова
Відокремлені уточнювальні члени речення
1.Переглянути відеопояснення
2.Опрацювати правила § 36, с. 164.
3.Виконати вправу 373 (І завд.)
Українська література
Повість-казка
«Місце для дракона».
Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.
Підтекст
твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя
1.Дочитати повість-казку с. 270-275
2.Відповідати на питання с. 275-276 (усно)
3.Законспектувати композицію повісті с. 276.
4.Перечитати аналіз твору 256-258.
5.Виконати тест "Місце для дракона", код доступу 398715 (виконання доступне до 15.00
год 02.05)
5-Б клас
Повторення
вивченого.
Підготовка до контрольної роботи
1.Повторити
матеріал § 63-64.
2.Виконати тест "Пряма мова. Діалог", код доступу 472139 (виконання доступне до 13.00 год 01.05.2020).
3. Виконати вправу "Повторення".
11 клас
Українська література
Життєпис
Юрія Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, – провідний мотив
поезії «Пісня мандрівного спудея»
1.Для ознайомлення із життєвим шляхом письменника, переглянути відеопрезентацію
2.За підручником прочитати вірш «Пісня мандрівного
спудея» с. 241 та його аналіз с. 242.
3.Записати паспорт твору, сфотографувати та надіслати
Автор: Юрій Андрухович.
Дата написання: 2013 рік.
Збірка: «Листи в
Україну»
Жанр: медитативна лірика.
Тема твору: звернення поета
до своїх дітей-віршів.
Ідея: творчість для поета – не тільки
здатність самовиражатись, але й можливість продовжувати своє існування на
землі.
Основна думка: Вірші
допомагають виразити внутрішнє Я поета.
Римування: відсутнє, білий
вірш.
Немає коментарів:
Дописати коментар