11 клас
Українська мова
Особливості
написання власного висловлення
у форматі ЗНО
1.Переглянути поради щодо написання висловлення
2.Дібрати приклади з
літератури для написання висловлення на тему «Поразки в житті мають
загартовувати та спонукати мислити й навчатись» (записуєте назву та автора
твору і коротко розписуєте, як ця тема стосується конкретного героя. Потім фотографуєте та надсилаєте приватним повідомленням).
7-мі класи
Українська мова
Правопис прислівників та прислівникових сполучень. Тренувальні вправи
1.Переглянути
повторно відеоурок
2.Повторити правила § 39, § 40.
3.Виконати
тести с. 149-150 (сфотографувати та надіслати).
4.Готуватись до контрольної роботи: § 32-40.
Українська література
Морально-етична
проблематика твору «Неймовірні пригоди Івана Сили»: добро й зло, справжня
дружба й любов, чесність і підступність
1.Дати
відповіді на запитання (усно)
1.Пригадайте,
хто головний герой твору «Неймовірні пригоди Івана Сила».
2.У чому
його особливість?
3.Чи
знайоме вам його ім’я в реальному житті?
4.Що таке
прототип? (Прототип – це реальна особа,
уявлення про який послужило письменнику першоосновою при створенні
літературного типу, образу людини - героя твору.
5.Чи
знаєте ви ще українських силачів, крім Івана Фірцака, якими нам варто пишатися?
(Іван Піддубний із Полтавщини, який став
чемпіоном світу з боротьби на початку ХХ століття. Василь Вірастюк – володар
титулів «Найсильніша людина України» та «Найсильніша людина світу», брати
Клички – чемпіони світу з боксу у важкій вазі, Дмитро Халаджі – автор понад двох
десятків силових рекордів, занесених до Книги рекордів України та у ВсесвітнюКнигу рекордів Гіннеса).
2. Заповнити
таблицю «Паспорт героя»
Паспорт героя
|
|
Назва
твору
|
|
Герой
твору
|
|
Рік
народження
|
|
Місце
народження
|
|
Прототип
героя
|
|
Зовнішній
вигляд
|
|
Риси
характеру
|
|
Відношення
до інших героїв твору
|
|
Мої
враження від героя
|
|
3. Дочитати повість повністю с. 243-259
5-Б клас
Розділові знаки при прямій мові та діалозі.
Тренувальні вправи
1. Повторити
матеріал § 63-64.
2.Скласти
речення із прямою мовою за схемами: 1. «П!»-а.
2. А: «П?» 3. «П,»-а.
3.Написати діалог на 5-6 реплік «Книга – мудрий друг
та порадник».
Немає коментарів:
Дописати коментар