8-мі класи
Українська мова
Відокремлені прикладки, розділові знаки при них
1.Перегляньте відеоурок за посиланням
2.Опрацюйте в підручнику правила
п. 33 на с.
152-153.
3.Розберіться із матеріалом вправи 332 (усно).
4.Виконайте вправу 336 (письмово. Не забувайте надсилати письмові вправи).
5.Виконайте Тест, увівши код доступу 869557 (виконання доступне до 18.00 год
18.04.2020)
Українська література
Контрольна робота № 5. Творчість М. Коцюбинського,
О. Довженка, Н. Бічуї
Контрольна робота № 5. Творчість М. Коцюбинського,
О. Довженка, Н. Бічуї
Виконайте контрольні тести, увівши код доступу 453615 (виконання доступне до 16.00 год 16.04.2020)
Дуже вас прошу, щоб ви підійшли серйозно до виконання завдань і не було ніяких "анонімів" та неіснуючих учнів. Ви працюєте не лише заради оцінки, а задля отримання знань!!!
5-Б клас
РМ
№ 21. Лист із використанням звертань, вставних слів та складних речень
1.Опрацюйте матеріал §59, с. 172
2.Перечитайте вправу 468.
3.Напишіть власний лист (можна електронний) із порадами,
що робити вдома під час карантину, використовуючи звертання, вставні слова та
складні речення. (Написаний
лист сфотографувати та надіслати
приватним повідомленням. Якщо електронний лист, то надіслати на електронну пошту marharitakobzarenko@gmail.com)
11 клас
Українська література
Огляд
життя й творчості Василя Стуса. Поет як символ
незламного духу. Вірш «Крізь
сотні сумнівів я йду до
тебе…» – зразок «стоїчної» поезії у світовій літературі
1.Виконайте тести для перевірки знання змісту роману у віршах "Маруся Чурай", увівши код доступу 773698 (виконання доступне до 18.00 год
18.04.2020).
2.Перегляньте фільм «Справа Василя Стуса»
3.Прочитайте матеріали в підручнику на с. 234-235
4.Запишіть у зошити визначення поняття «екзистенціалізм»
та його основні ідеї.
5.Прослухайте вірш «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе»
6.Прочитайте вірш та його аналіз на с. 236, запишіть у зошит літературний паспорт поезії
Паспорт твору
Рік
написання – 26 січня 1972
Літературний
рід: лірика
Вид
лірики: філософська
Жанр:
ліричний вірш (декларація митця)
Тема:
показ свідомого вибору ліричним героєм свого життєвого шляху, де панує світло,
добро, краса; усвідомлення того, що повести його зможе лише правда!
Ідея:
уславлення цілеспрямованості ліричного героя, який у своїх духовно-етичних
домаганнях правди зазнає хитання і перешкод, але не зневіряється і вибирає
духовну висоту.
Художні
засоби
Епітети:
буремний лет; високий вогонь; людські сліди; смертні хлані; людські дерзання; чорна
порожнеча; шлях правдивий. Метафори: душа запрагла неба; душа держить путь на
стовп.
Риторичні
звертання: я йду до тебе, добро і правдо віку.
Гіпербола:
крізь сотні сумнівів…, через сто зневір.
Алітерація
звуків Р, С, Щ.
Конспект сфотографуйте та надішліть повідомленням
Немає коментарів:
Дописати коментар