7-мі класи
Українська мова
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
1. Опрацюйте правило параграфа 32 на с. 120 "прислівник".
Зверніть увагу на приклади словосполучень: їхали (як?) швидко. Прислівник вказує на ознаку дії, бо залежить від дієслова. Дорога (яка?) ліворуч. Прислівн. вказує на ознаку предмета, бо залежить від іменника. Зачинений (як?) щільно. Прислівн. вказує на ознаку ознаки, бо залежить від прикметника.
2. Пригадайте, що означає, що прислівник - незмінна частина мови?
3. Перевірте свої припущення за поясненням у підручнику "морфологічні ознаки".
4.Запам'ятайте, що прислівник у реченні найчастіше виступає обставиною, рідше - означенням або присудком. Випишіть приклади речень до кожного випадку, підкресліть прислівники. (Та ж сторінка, рубрика "синтаксична роль")
5. Після того, як теоретичний матеріал опрацювали, виконайте вправу 325 завдання ІІ.
6. Наостанок виконайте вправу 327.
Українська література
Марина Павленко. Основні відомості про письменницю. "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці
Перед карантином ви вчили вірш "Лебеді материнства" напам'ять. Зніміть відео, де ви розповідаєте поезію, та скиньте мені чи то у вайбер, чи в месенджер. Отримаєте за це оцінки.
1. Для початку перегляньте відеопрезентацію про життя та творчість Марини Павленко.
2. Опрацюйте матеріал підручника на с. 187-188.
3. Перегляньте буктрейлер до казки-повісті "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
4. Читайте казку-повість повністю. Хто влітку вже прочитав, можете пригадати скорочено за підручником с. 188-214.
Пізніше скину вам конспекти та завдання за змістом повісті-казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар